Tema: Re: Q: cd pavirsiaus atnaujinimas
Autorius: Rokas
Data: 2008-05-20 15:26:29
verbatimas ten, meginsiu su pasta, apie tai irgi girdejau, kai mobileku
stikliukus pasta pavalo, uzhpoliruoja, ir uzsilygina pavirsius. Meginau, bet
ypatingo skirtumo nepajauciau:}}
Vienzo, parsisiunciau iso imaga, uzmountinau ir instaliavau, o geimo
palaikymui ikisau orginalu. Veikia.
aciu uz nuomones.