Tema: Re: USB CDRW
Autorius: marazas
Data: 2008-05-17 15:10:08
Yra tu vidiniu pirkti tikrai, galima ir prisitaikyt :)

O siaip, gali imti kazka tokio:
http://www.bms.lt/lt/catalog/view/?id=21363
Bet iseis apvali sumele. Uz 80-100 Lt galima gauti tik HDD skirta dezute,
bet tada elektronika turesi kaip ir palaida laikyt. Kazka pigiau sugalvot
nelabai iseina, nebent ieskot kokio panesioto varianto.
Pagal mano pradinius variantus, tai pigiau jau slim irenginys, kuriu kainos
100-150 Lt... Tik reik ziuret, kad tilptu ir jungtis tiktu. O tai nusineses
i koki BMS gali laisvai apziuret.