Tema: Re: Asus VW222S 22" Widescreen LCD 83kHz/0.282/2000:1/2ms/
Autorius: bronxitas
Data: 2008-05-12 13:19:00
su geru DVI kabeliu kokybe skiriasi... ten kur komplekte D-SUB + DVi buna
tai praktishkai ta pati kokybe....

(naudoju profigold DVI kabeliuka su samsung 223BW, pakeitus DVI kabeliuka oj
kaip graziau rodyt pradejo)

bronxitas

"Mantulis" <mantulis@et-mantulis.lt> parašė naujienų
pranešime:g0951r$ofm$1@trimpas.omnitel.net...