Tema: Re: Kaip numarinti laptopą
Autorius: Martynas J.
Data: 2008-05-09 15:11:06
pradzioje viskas klostesi gerai. bet poto pradejo matysis musu charakteriu
nesuderinamumai. tu norejai daugiau pailseti, keliones i garantini, paryziu,
australija, prie vidurezemio juros. o man svarbiau buvo darbas. svarbiom
akimirkom mes ipatingai susipykdavom ir tu palikdavo mane kelioms savaitems.
poto grizdavai ir elgdavais lyg niekur nieko. tu keldavai man finansiniu
rupesciu ir reikalaudavai perdaug laiko. musu meile isbleso, ir noreciau
daugaiu nesusikti. manau geriau jei liksim tik draugais.