Tema: Re: Patarimo: auintuvas E2200
Autorius: cranku
Data: 2008-03-19 14:55:08
bled acypraaw! bet AMD buvo pamintas tik kaip PS ir klausimo esm yra
visai kita.

Perfrazuoju klausim kitaip, reikia klerio rekomendacijos, kok nusipirkti,
kad auint E2200 tikrai geriau, nei stockinis. Vandeniu auinam tikrai
nerekomenduokit ir geriausia, jei galtumte remtis patirtimi, o ne
paskaitymais internete ar nuogirdomis.

Ai!

Tada perfrazuoju klausim kitaip