Tema: Re: gal kas programele pasiulytu PC valymui
Autorius: tom
Data: 2008-03-19 11:08:00
taip, seniunija zino + zino svietimo ministerijos padalinys,
arba paprasciausiai i bele kokius vaiku namus paskambyk.
+dar gali pasinaudoti ROTARCT ar ROTARY klubu pagalba,
jie taip pat remia vaiku namus ir zino kam ko reikia.
Jei noresi , galesiu duot kontaktus VNO.

"[nemielas]" <nemielas_TRINTI@gmail.com> wrote in message
bandyk savo rajono seniunijoj pasidometi del socialiai remtinu seimu ir pan.