Tema: Re: Patarkit Intel naujokeliui
Autorius: brahman
Data: 2008-03-19 08:51:20
Stebiuosi is kur pas tave toks begalinis noras pafelimint tuscioj vietoj.

2olis: jamk ta S.771 mamke ir butinai su dviem Xeon E5445, kitaip gausis
pinigu svaistymas, nes uz puses metu "bus per silpnas". Bet jei esi toks pat
Solitaire varinetojas kaip as, tai imk S.775, kad ir tokia:
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=PENRYN1600SLI-110DB su E2160,
turbink iki 3GHz ir lauk kol atpigs 45nm Quad'ai, jei uz puses metu tikrai
"bus per silpnas".