Tema: Re: Pasiulykit mauza ...
Autorius: Pranas
Data: 2008-03-18 20:13:14
> prie leptopo. su laidu. ish logitech serijos. yra vat toke, bet man
> neaishku kokie jos matmenys. ish fotkes neaishku ar ji nebus man per maza:
>
> http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/148&cl=gb,en#

siulau is Logitech lazeriniu seimos ir kaip vyrui tai sakyciau iprastinio
dydzio reiketu, o tai mazas pelytes sunkiau sugaudyti ;-)  Tavo ziurima V150
mazdaug tokia ir yra (panasiu matmenu kaip S90, kurias manau visiems yra
teke ciupineti ;-)). Dainiaus siuloma LOGITECH VX LASER REVOLUTION irgi
super, bet ji beviele - kas privalumas arba trukumas, ziurint ko paklausi
;-)

--
          Skms,
          Pranas

          UAB "GKS" Adresas: Mickeviciaus g. 30, Kaunas.
          Tel.: 209-139, 222-297; mob. 8-676 37096. Asmeninis: 8-676 37092.
          www.gks.lt