Tema: Re: Ar manoma programikai padidinti HDD talp?
Autorius: Vytautas
Data: 2008-03-18 13:35:42
Na mane užkabino ">>>> gi nepamirstam, kad HDD galvutes kur blynus glosto.. gamintos prie N
Bet galbūt ne taip suinterpretavau. Visgi
"asmeniskai as rasydamas visai nesusiejau
double drive - archyvavimas gyvai
ir aparaturines puses"
Rodo, kad gal ir nesuklydau, nes vėl kalba tipo apie "aparatūrinį" archyvavimą. Double drive joks ne aparatūrinis archyvavimas, o paprasčiausias softinis, tik, kad veikiantis automatiškai ir OS lygiu. Jei suklydau interpretuodamas, atsiprašau, visgi nesinori, kad kažkas tikėtų pasakomis.