Tema: Re: Ieškau vaizduškės, galingesnės nei GeForce GT 630
Autorius: Bronco
Data: 2019-07-02 13:51:23
On 2019-07-02 13:23, useris wrote:
> https://www.aliexpress.com/w/wholesale-video-card.html?spm=2114.search0104.0.0.1d5766e4zrvUqw&initiative_id=SB_20190702022243&site=glo&groupsort=1&SortType=total_tranpro_desc&SearchText=video+card
>

> 750, 950, 960 įvairūs variantai, su tūkstančiais atsiliepimų

O tu ne tūkstančius įdėk, o kažkokį vieną konkretų variantą, kurį jau
nusižiūrėjai, apie jį ir pakalbėsim, nes visumoje aš ten vis tiek nieko
pigaus nematau.

Elementarus pavyzdys:

https://www.aliexpress.com/item/32871452955.html

51 EUR už nežinomo kiniečio naudotą, o gal ir suremontuotą video, kuri
pas tave atkeliautų po kokio mėnesio.

vs

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/asus-dual-gtx-950-40872327.html

70 EUR, kai neabejotinai dar nusiderėsi bent 10 EUR, o gal ir visus 20
eur, pilnas komplektas.

Kokia prasmė siųstis iš Ali? Kai teoriškai dar ir muitą plius pvm gali
gaut susimokėt. Ir čia aš tik pirmus pamatytus linkus įsegiau...

Tu pasinisk skelbimuose geriau, tai gal ir su GTX 1060 paieškas
pabaigsi, o ne su beveik jau antikvarine video korta :)