Tema: Re: Ieškau vaizduškės, galingesnės nei GeForce GT 630
Autorius: Bronco
Data: 2019-07-02 17:27:34
On 2019-07-02 15:07, useris wrote:
> Na gerai, pasiderėjus tarkim kaina ta pati gaunasi, tiesiog Aliexpresse
> lieka minimali garantija, o perkant iš skelbimų tai nebent vietoje
> išsibandyti.

O kodėl ne? Išbandyk vietoje ar pas save namie. Aš prieš kokį pusmetį
pigiai gerą 1070Ti variantą pasiėmiau iš skelbimų, tai pardavėjas
tiesiog luktelėjo mašinoje prie namo kol aš ją patikrinau ir tiek. Čia
tik susitarimo reikalas.

> Super galingos nereikia, nes procas gali bottleneckinti ir maitekas
> nežinau ar temps. Dar SSD galvoju antrą įsimesti, nes dabar Starcraftai
> harde sėdi.

Na tu pats rašei, jog galvoji pasiimt ir 960, tai tiesiog neįsivaizduoju
psu, kuris temptų 960, o 1060 jau netemps, kai ten power consumption
skirtumas gal 10W.