Tema: Re: REQ: reikia hdd 2.5" isorinio deklo
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-03-18 08:34:08
Man ukmerges g. skyrius atsake: jei prekes kaina nevirsija 100 Lt, moki
uz pristatyma :( Pazistamas uzsake brangesni daikta atvezti (deja,
nesake kokiam skyriuje), paeme uzstata, nuejo po poros savaiciu - dar
neatvezem, va jei tiekejas vaziuos i ta skyriu kur yra jusu uzsakytas
daiktas ir atves, tai mes parduosim..... Kadangi minetas daiktas jau
buvo atveztas i kita parduotuve Vilniuje, atsauke uzsakyma ir nusipirko
kitur.

Gal gali parasyti, kuris skyrius veza pigesnius daiktus nemokamai?