Tema: Re: comm:krizinis pistoletas
Autorius: gopas
Data: 2009-03-15 22:27:56
kazkaip savigynai kovinis pistoletas gal per stipru. na nebent esi labai
treniruotas ir
labai gerai ivertini situacija. nes kitu atveju nusausi zmogu, o po to po
teismus tasysies
ir dar i kalejima atsisesi:)

ir siaip nesuprantu tokio bajerio, kad pvz ant daugelio, o gal ir visu
parduotuviu iejimu
yra lipdukai, kad su ginklais ieit negalima...tai kur juos nesiotis?