Tema: Re: PayPal withdraw
Autorius: kudashius
Data: 2009-03-15 17:15:55
Mane irgi neramina tas klausimas, bet is apsipirkimo puses. Kai moki pvz. $,
nuo saskaitos litus nuraso labai jau negraziu kursu. Skambinau i SEB
support'a, sake nieko cia nepribursi. Visa Virtuon yra grieztai litine
saskaita. Tiesa, sake galima pasirinkti PayPal nurasyma pagal tarptautini
Visa kursa (ji galima paziuret xe.com). O bet taciau anas irgi kazkokiu savo
mandrybiu turi, tad turbut nuostoliai neisvengiami.