Tema: Re: Alus 0,3l skardinese
Autorius: benamis
Data: 2009-03-04 00:29:48
Na as ir nelyginu amerikietisko alaus su lietuvisku... Kaip jie turi myzalo
taip ir mes turim slamsto - kobru, tornadu... Mus skiria nemaza bala, taip
kad tiketina jog ne ta pati alu megsta jie ir mes. Visdelto kad ir koks
myzalas tas ju alus butu, bet ji tenais geria ir jis pakankamai populiarus,
neveltui ant kiekvieno kampo reklamos ir suvenytai bud'o, coronos ir pan...
Man nostalgija tiesiog pamacius tas pacias nedideles 0,35 skardines
budweiserio... Butu pas mus dauguma alaus pilstoma i tokias skardines ar
buteliukus tai nekreipciau i ta budweiseri demesio visiskai.