Tema: Re: ebay - pardavejas pakeitė po uzsakymo prekes aprasyma
Autorius: Lapinas
Data: 2019-12-16 14:39:19
Taip, ebay matosi pirkimo aprašymas.
Gali pasiimti prekę, registruoji paypalui, parašai per paypalą Item not as
described, jei negrąžina pinigų eskaluoji iki paypalo peržiūros, prisegi
fotkes, praktiškai per kelias valandas gausi sprendimą savo naudai. Pinigai
grįš po kelių dienų.

Storaztakdelal. Prekė lieka tau. Pajabat` ką tas kinas tau siūlo.