Tema: Re: Poddelka
Autorius: Vytooks
Data: 2019-11-18 09:19:37
Tavo žinios minimum dviejų metų senumo. Dabar pigiausias vynas
Vokietijoje kainuoja 1,40 €. Sakyčiau, prie maisto tokį vis tiek geriau
išgerti, negu kokį kompotą, skrandis geriau dirba.
Ir apskritai, esu tikras, kad vyno už milžinišką kainą pranašumas nėra
toks pats milžiniškas, tai grynas marketingas ir "žinovų" išmislas.