Tema: Re: kiek vertas PC ?
Autorius: PxYra
Data: 2019-11-13 18:57:37
ko nesuprast cia tau, kad socketas naujesnis chipsetas taip pat ir CPU
geresni bei antrineje rinkoje daugiau 1150 socketui yra nei 1155 + gavau m.2
nvme ateiciai + pci sena (vienas slotas bus isnaudotas), 970 ta kuri turiu
lenkia visa galva 760'a jos perfomansas mazdaug toks pat kaip 1060
pakolkas beje man tik mamka Asus Z97-A kainavo 15 piginu + 4 piginai
siuntimas piginu bei 20 piginu 850 pro ssd kuris visa galva greitesnis bei
ilgamziskesnis uz sandisk x110 (situos beje turiu 2 vienas keliauja i
laptopa), RAM nieko nekainavo nes tiko is to pacio PC, vga ir nebrangiai
pavyko paimt uz 70 piginu beveik apynauja

18+20+70 = 108, parduodu sena PC uz 100 piginu plius dadedu 35 uz pvz.
i5-4670 = 43 piginai visas upgreidas