Tema: Re: Kaip suzinoti ar buto seimininkas moka mokescius uz buto nuoma?
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-05 16:09:42
On 2019-08-05 10:43, Pirmininkas wrote:
> Okay, kaip suprantantis teisinius dalykus paaiskink kaip
> man rekejo teisiskai elgtis tokioje situacijoje

Pasiimti savo skalbenkę ir pasakyti, jog jei negražins depozito, kuris
užfiksuotas sutartyje, kreipsiesi į teismą, nes skalbyklės įsigijimo
dokumentus turi ir lengvai įrodysi, jog ji yra tavo asmeninis turtas.

O tai, kad panaudojai "GPM kozirį" ir jis suveikė, tai tik tavo
išradingumo vaisius, kuris suveikė esant teisiškai nepasikausčiusiam
nuomotojui, bet jokios teisinės reikšmės nuomos santykiuose nustatant jų
"legalumą" šis "GPM koziris" neturi.

Įsivaizduok, būtum susidūręs su manimi kaip nuomotoju ir pabandytum man
taip pagrasinti, turbūt įsivaizduoji prie kokio ežero keliautum pailsėt? :]