Tema: Re: Linine mesh t-shirt
Autorius: fenix
Data: 2019-05-23 10:59:59
2019.05.23 09:27, Vytook's rašė:
> Jau gal 25 metus turiu subj, kurią kažkada užsisakiau nunerti pas bobute
> Kalvarijų turguje mano dydžiui. Per 30 laipsnių karščius nepamainomas
> dalykas. Stebiuosi, kad ta maikė dar gyva ir aš į ją įlendu. Nu bet
> viskam ateina galas ir reikia kažko naujo. Neliko nei bobučių, nei
> nertų, kaip tinklelis, lininių dirbinių vyrams. O gal kas pažįsta Vln.
> dar tokią bobutę?
> Sintetiką galima rasti internete, kaip ant fotkės, bet norėtusi lino,
> bambuko arba medvilnės.

kaip tik vasara - taip toks pat postas.
rashom dar karta: climacool ir pan sintetine sportine maike tavo
draugas. tau reikia didinti prakaitavimo plota, lygiai taip, kaip dare
tavo numyleta linine maike ir gerti DAUG vandens. visi vesinantys rubai
veikia tuo paciu principu.

medvilne tokio efekto is esmes neisgausi, gali net nemegint. bambuku...
xz. ieskai slieku ir tiek.