Tema: Re: Viber
Autorius: Diamondas <D!am0ndas@gmail.com>
Data: 2019-03-30 12:54:34
On 2019-03-28 08:38, Vytook's wrote:
> Draugelis skundžiasi, kad subj. ant jo Samso neveikia normaliai. Vietoj
> įeinančių skambučių gaunami praleistų skambučiu pranešimai, o bandant
> paskambinti audio arba video, lūžta. Žinutės eina normaliai. Kiti
> mesendžeriai veikia. Kešo valymas, perinstaliavimas ir restartas
> nepadeda. Guglas randa panašias problemas, bet ne tokias.
> Tai ką, belieka tik hard resetas?
> Man tas Viberis jau senais laikais nepatiko, nes dar ant Coolpado
> lūžinėjo, tai atsisakew visiems laikams.

Tai gal smamsungungas ant culpado pradejo savo lipdukus klijuot :)
O jei rimtai, tai nepastabeta problemu ir jei jau cache valymas,
reinstalas nepadejo - pabandyk isinstalines su kokiu filemanageriu jo
likucius istrinti jei tokie lieka visokie katalogai - gal kokia siuksle
pasiliko kurios neissivalo. Watsapai ir kiti vaiku zaislai grazu, bet
ten paskutiniu metu problemu saugumo reportina panasiai kaip ir
fajebokui..... :) Skypas nemire, yra telegram ir kitu variantu beje :)