Tema: Re: Racijos " Lion"
Autorius: Bone Daddy
Data: 2019-03-29 21:35:19
On 3/29/2019 20:31, megejas wrote:

> minti prapleskit
> Jei tas pats kvarcas, sakykim 19MHz  (x 3 = 57MHz) tai tipo dedu papildoma
> sukiojama heterodina 7MHz ir sumaises pasiimu 50MHz , tai turit minty ?
> Manot, stabiliau, negu tiesiai 16,666MHz (x3 = 50) sukiojamas heterodinas ?
> man kazkaip atrodo, kad ar 7MHz ar 16MHz nuo temperaturos plaukios vienodai.
> O korpusas ant perdavimo ten kaista normaliai.

Čia ne aš taip manau:
Tokiu principu (kvarcas + diapazoninis generatorius) buvo savo laiku
konstruojami pramoniniai kariniai, aviacijos, navigacijos ir t. .t
siustuvai, perdengiantys platų diapazoną.
   Diapazoninis generatorius būna tokio dažnio, keliasdešimt - keli
šimtai kiloherz. kad jį perderinant perdengtų reikiamą diapazoną pats
visas siustuvas. Jei neužtenka perdengimo, jungiamas kitas kvarcas.
vedančiąjame generatoriuje jų galėjo būt keli - keliolika.
Siustuvo galiniai kaskadai ir paderinami pagal tuo metu naudojamą dažnį.
   Fiksuotam dažniui diap. gener. beprasmiškas, nereikalingas.
   Čia gi kalba ėjo apie nefiksuoto dažnio stotelę .?
Stabilumas gaunamas todėl, kad diapazoninis generatorius negali blūdyt
taip žiauriai, pats būdamas mažo dažnio. Be to jis talpinamas į ką nors
tipo termostatas.