Tema: Re: Pardavimas ebay
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-03-18 12:56:33
Visų žymėt nereikia. Siunčiant paštu iki 2kg kainos realiai yra tik
EU/non-EU.

Kai pardavinėjau .com - buvau parašęs non-eu kainą ir komentarą "EU
buyers - request total for shipping discount"

Dabar .co.uk - sudėjau varnas kad siuntimo kainą rodo tik EU, visiem
kitiem - rodo "contact seller". Nesunkiai galima jiems atskirą kainą
parašyt su keliom varnom, bet tingėjau, mažai ten susidomėjimo.

Su visokiais kurjeriais siunčiant neskaičiuoju, parašęs - contact seller
for additional shipping options via different couriers.

Bet svarbu paminėt, kad mano naudotas š retai kada viršija 100€.
Brangius daiktus siųsčiau per kurjerius ir kainą atitinkamai rašyčiau.