Tema: Re: Ka galvojate apie MoQ?
Autorius: Resolut TB
Data: 2019-03-06 21:26:41
On 2019.03.06 13:33, Vytook's wrote:
> https://www.vz.lt/rinkos/2018/05/30/pristate-moq-platforma
> Kaip supratau, tai būdas apeiti bankinių operacijų monopoliją. Pinigų
> plovimo rojus!
> Jaučiu greit grynieji bus numarinti ir visi atsiskaitinės telefonais, o
> tai, kaip sakė Landsbergis - yra pavvojus.

Man visiskai px. Nejauciu jokio nepatogumo nesiodamas grynus ar
atsiskaitydamas kortele . Koda suvest nematau jokiu problemu. Tas
geekiskas laiko taupymas- 2 sekundes su NFC ar 15 sekundziu su PIN man
nesudaro jokio skirtumo. Kur kas svarbiau, kad saskaitoje ar pinigineje
butu pinigu.  O tas banku/pc bandymas sudaryti nerealaus patogumo
iliuzija, kad kuo greiciau ir dziaugsmingiau is taves paimtu pinigus
manes visai nejaudina.