Tema: Re: Ieškau teliko su normaliu PiP'u
Autorius: MRT
Data: 2019-02-15 13:00:37

> Taip, DVB-T.
> Šitą variantą esu išbandęs, nepatogu, ypač swap daryti

1. Nustatai LNK ant TV ir ant priedelio
2. Prasidejus reklamai - ijungi PIP
3. Perjungi ant TV kanala ir ziuri kazka kito, o per PIP stebi kada LNK baigs pampersus reklamuot.
4. Pasibaigus reklamai - grazini ant TV LNK ir isjungi PIP.

kadangi mano MAIN televizija buvo per HDMI IP priedeli, tai iki irasu pamenu
Samsungo PIP - kai mazam ekranelyje rodo DVB-T, bet Source = HDMI
berods nenori perjungti PIP'uojamo maziuko TV kanaliuku su teliko
pultu (reik perjungt Source TV ir tik tada kanala pakeist ir grazint Source HDMI).

Nepatogumas jausdavosi ne del reklamu, o kai nori ziuret abu kanalus vienu metu..
Tarkim futbolas + kasis .. jei mazam futbolas ir nori paziuret kas nutiko -
perjungi TV futbola, o mazam PIP'e irgi futbolas.. o kur kasis? :)
DVB-T priedelio pultas bent jau swap (savo kanalu, o ne PIP'u) moketu padaryt.