Tema: Re: Dovanoju: Sandeliukas
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-12-26 12:08:42
Gražu tai jo, ir žiūrėjau į jį sukištą į 5.25" skydelį, bet nei
matomumas geras, nei estetiška pačio surinkimo.

Reiktu pasidaryt jam atskirą, gal medinį korpusą, surinkt maitinimą
normaliai.. Bet taip vat ir guli krūva "pasidaryt ką nors įdomaus"
mėšlo.. šalia "reik parduoti" krūvos..

P.s. Aš pamenu, kad tam pf1800 kažkaip buvo pora draiverių - naujesnė
versija ėjo ant Win7 64, bet buvo kinietiška, senesnė ant W7
nesivirškindavo, bet turėjo anglišką versiją. Kažkokius dllus ir infus
pakaitaliojus gaudavos angliška veikianti versija :)