Tema: Re: Dėl buhalterinių paslaugų kainų
Autorius: useris
Data: 2018-12-05 15:31:46
Vienas darbuotojas, vienas sandėlis, kurio pirkimo/pardavimo sąskaitas pats
suvedinėju, kitas sąskaitas persiunčiu buhalterijai.
Ataskaitų man jokių nereikia.

Gal galit rekomenduoti kokių įmonių? Turimoj kas kelis metus buhalterė
pasikeičia, čia normalu?

Beje, kas naudojama sąskaitų tvarkymui? Mes naudojam B1.lt - man asmeniškai
patogu, bet gal ne visos buhalterijos įmonės su jom dirba.