Tema: Re: SVEN pardavejai ES?
Autorius: PxYra
Data: 2018-12-04 22:36:36
tu tai konkretus auka esi ir pirksi ka reklama per telika tau isakys arba
kas madinga, leidi piginus vejais taip sakant, del to ir senis budamas daba
dirbi morku fabrike ir gyveni barako tipo kambaryje kur reikia su kitais
dalintis virtuve, vonia ir t.t. tai yra esi gyvenime absoliutus nulis, nieko
nepasiekes, degradas beveik