Tema: Re: Rekomenduokit TV 40"
Autorius: pininfarina
Data: 2018-11-23 07:15:57
A serija nerodo antžeminės. Tik nuo B serijos pradėjo rodyt.

"android"  wrote in message news:pt7mnh$2mu$1@trimpas.omnitel.net...

Parasiau.
37" tai kiek per mazai man pirmai vietai, bet (prisiminiau, kad buvo kalba
jog) motinai reikia ziuret nemokamus atzeminius purvasklaidos kanalus, so
tam reikalui tiks.

Tai toliau dar ieskau 40-45" TV

--

----Android NewsGroup Reader----