Tema: Re: COM: EKEN H9 ā€“ 4K SPORT ACTION CAMERA
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-11-11 14:15:43
Ta kamera yra rebadgintas kinietiškas daiktas randamas po daug vardų. H7
modelį turiu, tai slidinėjimui kai paskolinau, šokolado atgal negavau,
nes jai baltą-baltą-kur dairais būtent taip ir atrodė - viskas
peršviesta. Filmuojant prieš saulę galima gaut juodą žemę, peršviestą
dangų. Tamsoj ji irgi š filmuoja. nustatymų prasme ne kas. Bet "vaikams
pažaist" tinka, ar šiaip kai reik pafilmuot kažką kur telefonas netinka
nesiekiant kokybės. Pagrindinės bėdos - kompresijos artifaktai ir
oversharpas.

Už 25€ - pilnai vertas to daiktas, ir nebus labai gaila jei liks upėj po
apsivertusios baidarės.

Aš tiesa sakant šį kartą kontempliavau pirkti vien dėl priedų kiekio,
bet aj...