Tema: Re: negauta siunta is Gearbest
Autorius: svyt
Data: 2018-10-26 07:39:48
O tu matei koks bardakas paste? Siuntu spinta gal 2 metru aukscio
 ir 5 ilgio, visa be sistemos uzkrauta mazomis siuntomis,
 vienanpamaina padeda, kita iesko ir pastoviai ten kol ka suranda
 turi vos ne viska perziuret- kartais laukiu 10-15 min kol randa
 mano siunta. Tingi dirbt, arba padejo ne ten kur turejo ir sakes,
 neranda kol neprispaudi.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/