Tema: Re: Q: korteliu skaitytuvas ir ikainiai
Autorius: G.K.
Data: 2018-09-14 07:17:09
Turejau atveji kai feikinaim eshope man is korteles nuskaite apie 40 Eu.
SEB pinigus grazino sekancia diena po pretenzijos pateikimo (sake kazkokios Mastercard taisykles
taip daryt ipareigoja). T.y. grazina pinigus ir tada aiskinasi ar mano pretenzija pagrista.
Revolut nera sprendimo nuo birzelio pabaigos, nors kortele taip pat Mastercard.

"cD-r0m"  wrote