Tema: Sprendimas
Autorius: Vytooks
Data: 2018-08-14 12:30:14
Kam įdomu, sprendimas rąstas.
Jei su pardavėju suderėta dėl nuolaidų arba pakartotino siuntimo dėl 
broko, kaip mano atveju:
1. Pasirenkam tą pačią arba suderėtą prekę
2. Spaudžiam pirkti
3. Pasirenkam kitą mokėjimo būdą
4. Spaudžiam "Cancel payment and return to AliExpress"
5. Einam į My orders, kur atsiduria kancelintas užsakymas ir suradę ten 
užsakymo numerį siunčiam jį pardavėjui
6. Laukiam suderėtos arba pakartotino užsakymo 0.01 € kainos (atena 
pranešimas)
Viskas

Mano atveju visi terminai buvo praėję, todėl pardavėjas pats 
geranoriškai pasiūlė man išsiųsti naują grūdintą stiklą telefonui vietoj 
brokuoto. Dabar jis keliauja