Tema: Re: samsungas S7
Autorius: Bronco
Data: 2018-06-17 21:03:19
On 2018-06-17 19:44, Signalizacija wrote:
> Gal cia yra parasytas tas modelis. As nezinau net kada jis pirktas, yra
> lipdukas kad omnis importaves ir viskas. Dėžutej popierkos vios yra, bet
> ne pirkimo.
> As matau kad ten tas S7 ir daugiau man ten nebaisiai idomu.
> Nereikalingas zaislas ir tiek

Na, va, jau aiškus modelis ir net spalva :) Puiku. Beliko išsiaiškinti
kaip seniai jis pirktas, jei dar vis Omnitel lipdukas :) Bent, kilmė jo
skaidri? Nes jei buvo seniai nupirktas, kai dar jie brangiai kainavo,
tai neaišku kam jis "marinuotas" tiek laiko :)

p.s. jei tikrai ten viskas čiki piki, t.y. nevogtas, nenaudotas, už jį
jokia skola Telijai nekabo, tai sutarus dėl kainos paimčiau. Reik kaip
tik žmonai atsarginio nebaisiai didelio aparato. Parašyk asmeniškai kiek
norėtum už jį, tik atsakyk į klausimus apie kilmę.