Tema: Re: Reikia Windows 7 ir Office SB 10 OEM licenzijų
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-17 20:27:55
Nu blet, gi rašiau ir aš ne kartą - Pro Plus versijos neparduodamos nei
kaip OEM, nei kaip Retail, o tai automatiškai reiškia, kad tai VL tipo
raktai ir internete po vieną parduodami legaliai būt negali. Toliau
galima nebent iš sportinio intereso diskutuot iš kur kaip ir kodėl jie
pardavime atsirado, bet nuo to jie nei trupučio legalesni nepasidarys. O
iš pirkėjo pusės belieka tik apsispręst - norima įsigyt legaliai, norima
pirataut, ar pirataut už tai mokant kažkam babkes - mano galva pirmi 2
variantai yra pilnai suprantami, o trečiasis kaip minimum yra kažkokia
nesąmonė. Bet, matyt, jei yra pasiūla, tai yra ir paklausa (arba
atvirkščiai :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/