Tema: Re: kinijos eshopai
Autorius: Dovydas
Data: 2018-03-29 09:17:05
o mano visai teigiama patirtis su Ali. pvz paskutinis atvejis.
nusipirkau multimetra, tas paveike koki menesi ir nustojo. Prasiardes
radau, kad surinkimo metu plokste pabraizyta. pardavejas liepe siust
atgal ir tada grazins pinigus. Nusiuntus Ali suportui fotkes su
ibrezimais ant platos grazino pinigus 100% (isskyrus pora $ uz siuntima)
ir leido nieko nesiust atgal..