Tema: Re: OT: dovanoju indaplovę
Autorius: Vytooks
Data: 2018-03-23 08:31:08
O man buvo skalbiankė sustojus, pagalvojau kad pigiau bus tam kartui
susirasti juzintą, nei mokėt už remontą. Nu bet vis tiek nusprendžiau
užmesti akį į vidų, pžėt kas ten darosi. Na ir atidžiau apžiūrėjus
pamačiau, kad nuo vibracijos vieno laido kontaktas buvo atšokęs.
Pajungiau atgal ir vualia, labai biudžetinis sprendimas gavosi :P