Tema: Re: media grotuvas Mini M8s II - 2GB RAM, 16GB, 4k, WiFi, Bluetooth 4.0
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-03 16:55:33
va pvz.
https://www.ixbt.com/live/zloi/obzor-test-i-razborka-pristavki-mecool-km8-p-amlogic-s912-vsego-za-30.html
boxas su biski geresniu ausinimu, didesne dezute, radiatoriu masyvesnis
ir....prie stress testu temperatura migom kyla iki 80...ta CPU mazina dazni
keliom sekundem iki 1.2ghz, po to vel pakelia ir taip cikliskai kartojas
ruskeliai bando aiskint kad stresines salygos (CPU+GPU 100% load) realiai
neimanomos ir niekados neperkais, bet realiai tai meluoja, multitaskinant su
boxu gali pasikartot ypac jei boxas neisjungiamas ilga laika, o tas dazniu
sokinejamas nieko gero