Tema:
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-11-10 00:01:00
Kišau aš čia newsuose P3 kompus ibm už metalo kainą.. Pusantrų metų
kišau, visi tik išsipisinėjo (2008-2010 metais) :) Visi jau metale.. Dar
gal kokios nors mokyklos rusį, nes nurašyt tingi, o niekam nereik.

Turėčiau kažkur P1 Thinkpadą turėt (tą kur labai modulis buvo), bet irgi
už alų nenoriu atiduot.. Aš jį naudoju kaip demo kai reik šiuolaikiniam
macbookiniam hipsteriui parodyt kaip kompai atrodyt turi ir aiškinant
kas yra klitorinė pelė.