Tema: Re: Negavau prekes ebay paypal
Autorius: android
Data: 2017-10-21 13:29:38
pritariu, man yra buves atvejis, kai preke atejo po 5 menesiu.
Pinigus grazino po 1.5men nuo pirkimo, kai parasiau kad neatejo.
Yra buve, kad pinigus grazina, o po to preke ateina. Tada sumoku vel.
Yra buve, kad issiuncia antra, po kiek laiko gaunu ir pirma, ateina ir antra. Tuomet butu gal
teisinga pasiulyt bent puse sumos uz antra?