Tema: Re: Parduodu Xbox One S 1Tb
Autorius: vaidas100
Data: 2017-09-19 11:59:17
Tikimybė, kad kažkas išvis pirks tavo Xbox'ą artima 0% ;)

Kas norėtų į savo NORMALIĄ svetainę:
1) baltos dėžės, kai visa kita aparatūra NORMALIOS spalvos
2) microsoft'o gaminio kai yra NORMALIŲ gamintojų
3) devėto daikto, kai pirmasis savininkas kažkoks įtartinas, gal kokie
tarakonai ar kandys gyvena tame xbox'e ar dar kokia sunkiai
įsivaizduojama problema NORMALIEMS žmonėms...

NORMALŪS pirkėjai IMHO pirks kažką tokio:
http://www.skytech.lt/ps4pro1tb-sony-playstation-pro-1tb-juoda-zaidimu-konsole-p-324557.html
+
http://www.skytech.lt/9870050-sony-dualshock-juodas-bevielis-valdiklis-p-325953.html
+