Tema: Re: Nerandu jungiklio arbatinukui :(
Autorius: Evaldas
Data: 2016-12-07 12:09:55
Man viskas veikia ir po garantinio. Net per ilgai,  jau ir nusibosta. Gal todel, kad pigaus sudo neperku?

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:o28n0o$caa$1@trimpas.omnitel.net...
Ar pastebėjai, kad dabar dauguma gadgetų padaryti taip, kad po garantinio nebeveiktų?
Iš esmės tada gaunasi, kad naujų daiktų pirkėjai yra išnaudojami.
Net jei nesuges, tu po tam tikro laiko privalai pasikeisti išmaniaką, mašiną, baldus