Tema: Re: ASUS HD7770 1GB
Autorius: Velnias
Data: 2016-12-02 11:42:43
Buvo tame kompe dar senesnė ir silpnesnė už šitą, vaikų žaidimams jos
užteko, bet vieną dieną ji nusprogo. Dabar su integruota žaidimai neina
jokie. Tai jeigu įdėčiau už 30€ dar galingesnę negu buvo, to kompo pajėgumų
užtektų dar porai metų ir naujo kompo nereikėtų. Toks ir dealas...

"MRT"  wrote in message news:o1rer1$edj$1@trimpas.omnitel.net...

> Kiek linkęs derėtis dėl kainos? Man reikia kažko panašaus į seną kompą,
> kad eitų vaikams žaidimai nesudėtingi, bet daugiau 30-35€ neesu nusiteikęs
> mokėti, nes jau neužilgo reikės mesti lauk tą kompą ir pirkti naują.

Ji gal ir nelabai verta tu 50Eur.. ir ji labiau tinkama tam, kam Icetom ja
naudojo..
T.y. filmu perziurai, kai integruotos nevalina arba valina netinkamai..
HD77** buvo is tu, kurios mininaliai tinkamos kazkiek pageiminti..
bet jau keli metai praejo.. sita videlka turi padoresni ausintuva, tai jai
pliusas..
Nemoka jo sustabdyt prie idle ar mazos apkrovos.. sukasi jis gan greit,
bet net (jei neklystu prie jos minimaliu) ~1300rpm praktiskai yra tyli.
Ji nera galinga, tai ir apkrovus ja garso labai labai minimaliai prisideda..

Jei neuzilgo mest kompa lauk, tai kam tau paciam pirkt HD7770 uz 30-50Eur?
Ne geriau jau dabar paimti busimojo kompo videlka.. pagal kisena ar GTX1050
ar GTX1060..

http://www.skytech.lt/gvn1050oc2gd-gigabyte-geforce-gtx-1050-2gb-gddr5-p-330980.html
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=6063#kf
3D Active Fan - The semi-passive fans will remain off when the GPU
is under a set loading or temperature for low power gaming.

GTX1050 minimaliai padoresnes siandien nuo ~144 Eur..
GTX1060 - zenkliai galingesnes, bet jau nuo ~230 Eur..

O del viso kompo - sulauksi Kaby lake 2017 metu pradzioj..
koki menesi duot matkiu kainom apsiramint ir orientuojantis i USD/EUR
santyki
jau ruostis pirkimui - jei dar lauksi, tai gausi ta pati ka pavasari ir uz
ta pacia kaina..