Tema: Re: Itartinas pardavejas
Autorius: js
Data: 2016-11-25 23:21:02
po 1 menesio sito pardavejo neliks ebay sarasuose.
Paziurek istorija. Jis pardaves daugiau tu tasiu ir uz brangiau ir uz
pigiau. Ir ne vienas jis :) Stebuklu nebuna...tiksliau buna bet labai
retai. Sako vienas buvo pries beveik pora tukstanteliu metu :D
O kas del pinigu grazinimo ...taip sugrazinsi bet tai kiek tu vilciu
idesi 'o mazu tikrai saziningas kitaicas, as gi islosiau' :D