Tema: Re: PVM moketojas ir salies teritorija
Autorius: Sail
Data: 2016-10-27 14:32:41
Tada as kapituliuoju, nes mano idetoj istraukoj nesugebu atskirti schemos,
kuri parodo, kad prekes neuzsuka i LT.

Man skaitant iseina, kad LT pvm moketojas tiekia prekes kitos salies ne PVM
moketojams.

Tai patvirtintu ir apibrezime naudojamas terminas "prekyba", kuris
dazniausiai naudojamas prekiu pardavimo galutiniam vartotojui kontekste.