Tema: Re: nokla 3710
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-18 00:25:41
Tai kad knopkės ten plastmasinės, kiek pamenu.

O šiaip, bijau, kad nelabai kuo padėsiu, kaži uošvienei kad ir 10-tas Samsungas ar tiktų, tai nebent ta Nokia numirtų, tokiu atveju galėčiau perleist griaučius :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Gali dar pamėgint per visokias taisyklas paskambinėt, pamenu, kažkada ar tik ne Mobilios linijos servise kažkokiai tuo metu turėtai gal 4-5 metų senumo Nokiai buvau radęs visą korpusą.