Tema: Re: Seimos verslas. Kur ieskoti partneriu arba idejos?
Autorius: fenix@h
Data: 2016-10-09 00:41:06
2016.10.08 21:49, Silencer rašė:
> Yra noras ikurti versla, kuriame dirbtu seimos nariai 4-5 zmones
> (blogiausiu atveju 2).
> Patalpos sakykim butu naudojamos esancios gyvenamajame name. Yra
> galimybe esant reikalui pasididint.
> Turimos lesos labai nedideles.
>
> Kur ieskoti verslo idejos?
> Arba zmoniu, kurie plecia savo versla arba tiesiog kazkokia gamyba
> noretu perkelti kitur...
>
> Yra noras gamint kazkoki produkda galbut ir ji patiems realizuoti, pletoti
>
> Aciu uz bet kokias idejas

na, as kaip zmogus, turejes versliuka, uzsipises su juo, dirbes samdoma
darba, buves bedarbiu, freelanceriu, smulkiu biurokratu, visuomenine
neatlygintina veikla uzsiemes patarciau:
1. daryti tai kas patinka, ir is to meginti uzdirbti kuo daugiau
2. darytai tai, kas turi milziniska paklausa rinkoje
3. daryti tai, is ko gali is savo laisvai prieinamu resursu sukurti
milziniska pridetine verte
4. daryti tai, kam reikia minimaliu investiciju, jokiu budu neimant
nieko i skola - geras biznis prasideda pats savaime, daznai investicijos
buna arti 0.

taigi, sitas klausimas "ka man daryti?" atsisakys pats savaime. jeigu is
situ punktu sugalvosi kas patenkins bent 3 - gali pradet.

pats turiu planu ir ideju daug, ypac smagu pabut visiskai kitokio
mentaliteto istaigoj (valstybinej), sokiruoja kazkiek, bet pradedi matyt
pasauli is kitos puses. ideju irgi atsiranda.
tai jeigu jau ideju badas, as pradeciau nuo aplinkos ir, dar svarbiau,
kasdieniu iprociu pakeitimo. knygu visokiu apie versluma irgi yra, tik
nereikia uzsisvajot, nes dirbti ir rizikuoti vistiek teks.

sekmes!