Tema: Re: Huawei e5172 4G/LTE routeris
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-08-08 15:54:30
yra 2 variantai:
A) prelegentas jau turi routerį su USB arba USB modemą beigi nenori jo
mesti
B) prelegentui nepakanka 4G routerio fyčų ir nori naudoti gudresnmį
routerį.

Pats esu B varianto vergas su 4G+ Huawei ir už jo stovinčiu mikrotiku.
Bridge režimu modeminiai routeriai nedirba. Huawei routeris
fantastiškai greitį palaiko ir vietinį telefoną turi ir 5G WiFi AP turi
ir t.t., bet man jo nepakanka kaip routerio dėl DHCP serverio "for
dummies", SPF rulzų nebuvimo t.t.
Kiekvienam savo.

mutabor submitted this idea :