Tema: Re: Prisipazistu, buvau LiDL
Autorius: Exo
Data: 2016-07-13 09:56:57
Nu taigi buvo kažkur visas kainų palyginimas randominėse Lietuvos
parduotuvėse, tai taip ir yra keletas prekių žymiai pigiau, o visa kita su
žymiai mažesniu asortimentu ir taip pat :)

P.S. pats buvau prieš kelias savaites, neradau elementariausių cintrinų (už
tai buvo žymiai brangesnių laimų!) ir net paprasčiausio mozzarelos sūrio
nebuvo (už tai kur kas brangesnių sūrių pilna).... žodžiu lochatronas :)

Exo

"Tomas"  wrote in message news:nm3lih$ca8$1@trimpas.omnitel.net...

Ash dar nebuvau, bet gal kada ir pabusiu.
Uoshvis buvo, sake nu i nx, iki norfos netraukia kainom. Pora akcijiniu
prekiu, visa kita panashiai arba brangiau. O uoshvis tai ble skupirdiajus,
viska zhino.
Ant tepamu suriu neuzhsikabink, nesveika, tai tik geras zakusonas prie alaus
ir kepintos duonos, kai gerai ipisi krapu, kajeno, chesnako ir grietineles.
Bet negi toki daikta kasdien esi, be to nzn ko tie voieciai prilyde ten i ta
produkta, a vdrug jauciu spermos..