Tema: Re: Supaprastintas NAS ar tinklinis diskas?
Autorius: accu
Data: 2017-03-05 04:37:53
On 2017.03.05 04:16, Bronco wrote:
> O pats kokią religiją išpažįsti? Nes tiesiog įdomu, kuri čia religija
> leidžia vidury nakties eiti prie laidų knibždėlyno ir ten kažką
> junginėti? :] Mano religija tai labai griežta - įsakmiai liepia drybsoti
> fotelyje ir nepaleisti iš rankos taurės :]

Mano religija sako, kad naktis pats tas metas įnešt aiškumo, ir tuo
pačiu kiti lokalūs vartotojai (žmona/vaikai/katinas/ect.) nepajaustų
ryšio sutrikimo.

Ir šiaip baisu net pagalvot kaip reikėtų paskui užmigt tokioje
nežinioje, kai tereikia hop hop vieną laidą keliom minutėm perkišt, o
taurės turinys nespės ataušt :)

--
accu